سفارش تبلیغ
صبا ویژن

[ و او را گفتند خردمند را براى ما بستاى فرمود : ] خردمند آن بود که هر چیزى را به جاى خود نهد . [ پس او را گفتند نادان را براى ما وصف کن ، گفت : ] وصف کردم . معنى آن این است که نادان آن بود که هر چیز را بدانجا که باید ننهد ، پس گویى ترک وصف ، او را وصف کردن است چه رفتارش مخالف خردمند بودن است . ] [نهج البلاغه]

وبلاگ من
نویسنده :  فرشاد

شاید بعضی‌هاتون ندونید خبرنامه چیه؟ من به یک زبونی اون رو بهتون می‌شناسونم که تا حالا هیچ جا اون رو ندیدید. اگه گفتین اون زبون چیه؟

نه فارسی، نه انگلیسی، نه ترکی، نه عربی، نه چینی، نه ژاپنی، نه آلمانی، نه آنگولایی، نه زبان حیوانات، نه با زبون بی زبونی و نه با ... بلکه با زبون ساده!

شما اگر دوست داشتین می‌تونین در خبرنامه‌ی یک سایت یا وبلاگ عضو بشین. اگر در خبرنامه عضو شدین، در صورتی که (در صورتی که یعنی: اگه) وبلاگ یا سایت به روز بشه، یعنی یک مطلب (مطلب یعنی: یک متن، عکس، فیلم یا ...(... یعنی: غیره (غیره یعنی: و خیلی چیزهای دیگر))) به وبلاگ یا سایت اضافه بشه، به ایمیل(E-mail) یا همون پست الکترونیک، یا همون صندوق پستی(تو اینترنت)، یا همون ID، یا همون آی دی براتون نامه ارسال می‌شه که توی اون، اضافه شدن مطلب رو به شما خبر می‌ده. البته مدیر وبلاگ یا سایت می‌تونه هر وقت، هر نامه ای رو که عشقش کشید براتون بفرسته که ربطی هم به وبلاگ یا سایت نداشته باشه(مثلاً جوک بفرسته یا ازتون احوال پرسی کنه). البته شما باید برای عضو شدن تو یک خبرنامه، حتماً یه ایمیل(E-mail) یا همون پست الکترونیک، یا همون صندوق پستی(تو اینترنت)، یا همون ID، یا همون آی دی رو داشته باشین که می‌تونین اون‌ها رو در سایت‌های گوگل، یاهو، msn و ... درست کنین.

پس اگه می‌خواهید از به روز شدن (همون آپدیت(update) شدن یا اضافه شدن مطلب جدید به وبلاگ یا سایت) باخبر بشین یا من براتون نامه بفرستم، تو خبرنامه عـــــــــــــــــضو شین.



  • کلمات کلیدی :
  • شنبه 88/1/1 ساعت 11:0 عصر

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    خبرنامه
    طریقه‏ی مهم شدن
    راه حل مهم!
    آموزش ساخت ایمیل (پست الکترونیک(E-mail (آی دی ( ID( صندوق پستی))
    عکس عجیب
    عکس جادویی
    شایعه
    ما؟
    قالب
    قالب
    اخبار وبلاگ
    فهرست
    8020 :کل بازدیدها
    2 :بازدید امروز
    0 :بازدید دیروز
    درباره خودم
    وبلاگ من
    مدیر وبلاگ : فرشاد[12]
    نویسندگان وبلاگ :
    اشکان (@)[0]


    مطالب این وبلاگ فقط و فقط توسط خودم(فرشاد) نوشته شده و در صورت کپی و پیست کردن یا تایپ آن از روی منبعی دیگر، زیر آن قید خواهد شد. این را هم باید بگویم که من در مشهد زندگی می‌کنم و اگر مطلبی به نفع مشهدیان گفتم، اگر مشهدی نیستید، جنبه داشته باشید و ناراحت نشوید. با تشکر... فرشاد، مدیر سایت.
    حضور و غیاب
    لوگوی خودم
    وبلاگ من
    اشتراک
     
    طراح قالب

    * نام و نام خانوادگی :
    * آدرس ایمیل:
    موضوع پیام:
    *پیام:

    فرم تماس از پارس تولز