سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عمل پالایش نیابد، تا آن گاه که دانش درست شود [امام علی علیه السلام]

وبلاگ من
نویسنده :  فرشاد

شاید بسیاری از شما دلتان بخواهد قالب‌هایی داشته باشید که هیچکدام از آن‌ها در قالب‌های سایت‌هایی که از آن‌ها سرویس می‌گیرید وجود نداشته باشند.

اگر قالب می‌خواهید، در قسمت نظر دهید این پست بگویید( باید سایت سرویس دهنده را نیز بگویید. مثلاً: بلاگفا، پارسی بلاگ، پرشین بلاگ، میهن بلاگ و ...). اگر رأی‌ها به حد نساب رسید، قالب وبلاگ هم در وبلاگ می‌گذارم. و اگر نه که هیچی...



  • کلمات کلیدی :
  • دوشنبه 87/8/20 ساعت 6:42 عصر

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    خبرنامه
    طریقه‏ی مهم شدن
    راه حل مهم!
    آموزش ساخت ایمیل (پست الکترونیک(E-mail (آی دی ( ID( صندوق پستی))
    عکس عجیب
    عکس جادویی
    شایعه
    ما؟
    قالب
    قالب
    اخبار وبلاگ
    فهرست
    8033 :کل بازدیدها
    15 :بازدید امروز
    0 :بازدید دیروز
    درباره خودم
    وبلاگ من
    مدیر وبلاگ : فرشاد[12]
    نویسندگان وبلاگ :
    اشکان (@)[0]


    مطالب این وبلاگ فقط و فقط توسط خودم(فرشاد) نوشته شده و در صورت کپی و پیست کردن یا تایپ آن از روی منبعی دیگر، زیر آن قید خواهد شد. این را هم باید بگویم که من در مشهد زندگی می‌کنم و اگر مطلبی به نفع مشهدیان گفتم، اگر مشهدی نیستید، جنبه داشته باشید و ناراحت نشوید. با تشکر... فرشاد، مدیر سایت.
    حضور و غیاب
    لوگوی خودم
    وبلاگ من
    اشتراک
     
    طراح قالب

    * نام و نام خانوادگی :
    * آدرس ایمیل:
    موضوع پیام:
    *پیام:

    فرم تماس از پارس تولز