سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حکمت گمشده مؤمن است، پس هریک از شما گمشده اش را در هر جا یافت، آن را برگیرد . [امام صادق علیه السلام]

وبلاگ من
نویسنده :  فرشاد

«فوتبال، بازیگر، برنامه‌ی تلویزیونی، دوبلور، برنامه‌ی رادیویی و ....» این‌ها چیزهایی هستند که به راحتی می‌توان از آن‌ها شایعات درست کرد.

اگر دوست دارید شایعه بسازید، اگر دوست دارید همه (یا عده‌ای) یک خالی‌بندی را باور کنند( به خصوص خالی‌بندی شمارا)،

خیلی ساده است:

1-     آن را به صورتی که قابل درک باشد و واقعی به نظر برسد، ساخته و پرداخته کنید.

2-     چند دلیل برای آن بتراشید که اگر پس از شایعه شدن، دلیل خواسته شد، دلیل داشته باشید.

3-   آن را به یکی از دوستان یا آشنایان که می‌دانید دهن لقی دارد یا یک کلاغ 40 کلاغ می‌کند بگویید. البته کسی که این خبر برایش حداقل کمی مهم باشد. (اگر دهن لق یا یک کلاغ 40 کلاغ هم نبود اشکالی ندارد، فقط ممکن است درصد شایعه شدن آن پایین بیاید.)

4-     Loading…/ لطفاً کمی صبر کنید...

5-     شایعه پخش شد.

البته اگر خیلی روی دروغ گفتن حساس هستید و پس از آن عذاب وجدان می‌گیرید، باید خودتان را گول بزنید. برای این کار سه را وجود دارد:

1-     به خود بگویید که این را فقط به نیت شوخی گفتم. تخسیرکار کسی بود که باور کرد.

2-   به خود بگویید من فقط داشتم داستانی را که خودم ساخته بودم برای او تعریف می‌کردم و آخرش می‌خواستم به او بگویم که داستان است، ولی او گوش نکرد.

3-     شایعه را به یکی دیگر بگویید تا او گفتن آن را ب یک دهن‌لق بر عهده گیرد.

البته یک راه دیگر هم برای ساختن شایعه وجود دارد که آن نوشتن آن در یک وبلاگ یا سایت است. « البته مطالب این صفحه شایعه نیست و شما می‌توانید برای دیدن شایعات ساخته شده، در قسمت شایعات، واقع در منوی کنار صفحه کلیک کنید.

این راهی بود که من بلد بودم. اگر راه دیگری به نظرتان می‌رسد، آن را در قسمت نظر دهید همین پست بنویسید (حالا خوبه یادم رفته باشه نظر دهید رو فعال کنم!!). البته اگه این قسمت رو درست کرده باشم.



  • کلمات کلیدی :
  • دوشنبه 87/8/20 ساعت 6:49 عصر

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    خبرنامه
    طریقه‏ی مهم شدن
    راه حل مهم!
    آموزش ساخت ایمیل (پست الکترونیک(E-mail (آی دی ( ID( صندوق پستی))
    عکس عجیب
    عکس جادویی
    شایعه
    ما؟
    قالب
    قالب
    اخبار وبلاگ
    فهرست
    8040 :کل بازدیدها
    22 :بازدید امروز
    0 :بازدید دیروز
    درباره خودم
    وبلاگ من
    مدیر وبلاگ : فرشاد[12]
    نویسندگان وبلاگ :
    اشکان (@)[0]


    مطالب این وبلاگ فقط و فقط توسط خودم(فرشاد) نوشته شده و در صورت کپی و پیست کردن یا تایپ آن از روی منبعی دیگر، زیر آن قید خواهد شد. این را هم باید بگویم که من در مشهد زندگی می‌کنم و اگر مطلبی به نفع مشهدیان گفتم، اگر مشهدی نیستید، جنبه داشته باشید و ناراحت نشوید. با تشکر... فرشاد، مدیر سایت.
    حضور و غیاب
    لوگوی خودم
    وبلاگ من
    اشتراک
     
    طراح قالب

    * نام و نام خانوادگی :
    * آدرس ایمیل:
    موضوع پیام:
    *پیام:

    فرم تماس از پارس تولز