سفارش تبلیغ
صبا ویژن

[ و در گفتار دیگرى که از این مقوله است فرمود : ] از مردمان کسى است که کار زشت را ناپسند مى‏شمارد و به دست و زبان و دل خود آن را خوش نمى‏دارد ، چنین کسى خصلتهاى نیک را به کمال رسانیده ، و از آنان کسى است که به زبان و دل خود انکار کند و دست به کار نبرد ، چنین کسى دو خصلت از خصلتهاى نیک را گرفته و خصلتى را تباه ساخته ، و از آنان کسى است که منکر را به دل زشت مى‏دارد و به دست و زبان خود بر آن انکار نیارد ، چنین کس دو خصلت را که شریف‏تر است ضایع ساخته و به یک خصلت پرداخته ، و از آنان کسى است که منکر را باز ندارد به دست و دل و زبان ، چنین کس مرده‏اى است میان زندگان ، و همه کارهاى نیک و جهاد در راه خدا برابر امر به معروف و نهى از منکر ، چون دمیدنى است به دریاى پر موج پهناور . و همانا امر به معروف و نهى از منکر نه اجلى را نزدیک کنند و نه از مقدار روزى بکاهند و فاضلتر از همه اینها سخن عدالت است که پیش روى حاکمى ستمکار گویند . [نهج البلاغه]

وبلاگ من
نویسنده :  فرشاد

نشسته اید به تصاویر فوق نگاه کنید...

سمت راست خانم -آرام- و سمت چپ آقا -عصبانی- را مشاهده میکنید.

از روی صندلی خودتان بلند شوید و هشت قدم به عقب بروید. حال به تصاویر نگاه کنید. جای آنها

عوض شده است. این تصاویر جالب توسط فیلیپ ج.شینز و آد اولیوا از دانشگاه گلاسکو ایجاد شده.

 آنها نشان دادند که همیشه آنچه را که ما میبینیم واقعا همانهایی نیستند که وجود دارند.

معلوم نسیت که این دو نفر چگونه این تصاویر جالب را ایجاد کرده اند.

بدون شک این کار در فتوشاپ نیز امکان پذیر نیست. شما چه فکر می کنید؟؟؟

WWW.FREES.BLOGFA.COM

کپی پیست شده



  • کلمات کلیدی :
  • دوشنبه 87/8/20 ساعت 7:16 عصر

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    خبرنامه
    طریقه‏ی مهم شدن
    راه حل مهم!
    آموزش ساخت ایمیل (پست الکترونیک(E-mail (آی دی ( ID( صندوق پستی))
    عکس عجیب
    عکس جادویی
    شایعه
    ما؟
    قالب
    قالب
    اخبار وبلاگ
    فهرست
    8025 :کل بازدیدها
    7 :بازدید امروز
    0 :بازدید دیروز
    درباره خودم
    وبلاگ من
    مدیر وبلاگ : فرشاد[12]
    نویسندگان وبلاگ :
    اشکان (@)[0]


    مطالب این وبلاگ فقط و فقط توسط خودم(فرشاد) نوشته شده و در صورت کپی و پیست کردن یا تایپ آن از روی منبعی دیگر، زیر آن قید خواهد شد. این را هم باید بگویم که من در مشهد زندگی می‌کنم و اگر مطلبی به نفع مشهدیان گفتم، اگر مشهدی نیستید، جنبه داشته باشید و ناراحت نشوید. با تشکر... فرشاد، مدیر سایت.
    حضور و غیاب
    لوگوی خودم
    وبلاگ من
    اشتراک
     
    طراح قالب

    * نام و نام خانوادگی :
    * آدرس ایمیل:
    موضوع پیام:
    *پیام:

    فرم تماس از پارس تولز