سفارش تبلیغ
صبا ویژن

[ و در ستایش انصار فرمود : ] به خدا آنان اسلام را پروراندند چنانکه کره اسب از شیر گرفته را پرورانند ، با توانگرى و دستهاى بخشنده و زبانهاى برنده . [نهج البلاغه]

وبلاگ من
نویسنده :  فرشاد

به عقیده من عکس زیر مقدسه. باور نمیکنید ؟؟!

خوب کارای زیر رو به دقت انجام بدید تا باورتون بشه . اول شما باید تو یه جایه تاریک باشین ...

 چراغ های اتاقتون رو خاموش کنید .

 بعد به اون چهار تا نقطه وسط عکس حدود ?0 ثانیه خیره بشین . بعد به در و دیوار نگاه کنین .

چی می بینین...؟؟

توی چهار نقطه ای که درون عکسه به مدت 40 ثانیه نگاه کنید

کپی پیست شده



  • کلمات کلیدی :
  • دوشنبه 87/8/20 ساعت 7:14 عصر

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    خبرنامه
    طریقه‏ی مهم شدن
    راه حل مهم!
    آموزش ساخت ایمیل (پست الکترونیک(E-mail (آی دی ( ID( صندوق پستی))
    عکس عجیب
    عکس جادویی
    شایعه
    ما؟
    قالب
    قالب
    اخبار وبلاگ
    فهرست
    8030 :کل بازدیدها
    12 :بازدید امروز
    0 :بازدید دیروز
    درباره خودم
    وبلاگ من
    مدیر وبلاگ : فرشاد[12]
    نویسندگان وبلاگ :
    اشکان (@)[0]


    مطالب این وبلاگ فقط و فقط توسط خودم(فرشاد) نوشته شده و در صورت کپی و پیست کردن یا تایپ آن از روی منبعی دیگر، زیر آن قید خواهد شد. این را هم باید بگویم که من در مشهد زندگی می‌کنم و اگر مطلبی به نفع مشهدیان گفتم، اگر مشهدی نیستید، جنبه داشته باشید و ناراحت نشوید. با تشکر... فرشاد، مدیر سایت.
    حضور و غیاب
    لوگوی خودم
    وبلاگ من
    اشتراک
     
    طراح قالب

    * نام و نام خانوادگی :
    * آدرس ایمیل:
    موضوع پیام:
    *پیام:

    فرم تماس از پارس تولز